Hvala vam!

Zahvaljujemo na iskazanom interesu. Vaš upit smo zaprimili te ćemo vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

Nastavite s pretragom >

Prigovori, prijedlozi, pohvale

Naš je cilj i razlog stalnog poboljšavanja kvalitete usluge koju pružamo zadovoljstvo naših klijenata i posjetitelja. Svojim prijedlozima, prigovorima i pohvalama pridonosite ostvarenju još uspješnije suradnje, na čemu vam zahvaljujemo.

Vaše pohvale pomažu nam da prepoznamo svoje kvalitete i nastavimo ih primjenjivati u našem poslovanju, a iz vaših prijedloga crpimo nove ideje.

Smatrate li da vam je u poslovnom odnosu sa ZAGREB NEKRETNINE d.o.o. za poslovanje nekretninama (ZANE) povrijeđeno ili uskraćeno neko pravo, predlažemo da događaj/situaciju prvo pokušate riješiti u izravnom usmenom obraćanju zaposlenicima u poslovnicama. U većini slučajeva sporna situacija tako može biti riješena brzo i jednostavno na obostrano zadovoljstvo.

Ako niste dobili potrebna pojašnjenja u usmenom kontaktu sa zaposlenicima ZANE-a ili se ne želite usmenim putem obratiti zaposlenicima, možete uputiti ZANE-u pisani prigovor koji treba sadržavati najmanje:

  • osobne podatke klijenta
  • adresu za dostavu odgovora
  • detaljan opis događaja/situacije ili okolnosti koje su izazvale nezadovoljstvo, a predmet su i dokaz osnovanosti prigovora

ZANE će se očitovati u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora, osim ako je zakonskim propisom, za pojedinu uslugu propisan drugačiji rok. U slučaju da prigovor ne sadrži sve potrebne podatke za postupanje, od podnositelja prigovora zatražit će se njegova nadopuna.

Izaberite jedan od načina kojim ćete nam uputiti svoje prijedloge, prigovore i pohvale!
Internetski obrazac
1. Koji tip poruke nam želite poslati?
2. Upućujete li svoju poruku kao?
3. Na što se odnosi Vaša poruka?
4. Osobni podaci
Više o obradi podataka unesenih u donji obrazac pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka
5. Kontakt podaci
6. Tekst poruke
Pošta
Prijedlog, prigovor ili pohvalu možete poslati na adresu:

Samoborska cesta 145
Zgrada J3, 4 kat
10000 Zagreb

E-pošta
Prijedlog, prigovor ili pohvalu možete poslati na adresu:
zane@zane.hr
Poslovnica

Dođete li u bilo koju poslovnicu ZANE-a vaš prijedlog, prigovor ili pohvalu mogu zabilježiti naši zaposlenici.

Ako niste dobili potrebna pojašnjenja u usmenom kontaktu sa zaposlenicima ZANE-a ili im se ne želite obratiti usmenim putem, zaposleniku u poslovnici predajte pisani prigovor, a on će pisano potvrditi njegov primitak.


Pogledajte popis poslovnica
Politika upravljanja prigovorima klijenata društva Zagreb nekretnine d.o.o. za poslovanje nekretninama Informacije o obradi osobnih podataka